Лом

Місто Лом і дах Норвегії онлайн

13.09.2015

Місто Лом і дах Норвегії «онлайн»

Час відпочинку: серпень 2011

Початок тут:

Після рафтинговой бази ми перебралися в милий містечко Лом, по дорозі зробивши зупинку на черговому шикарному водоспаді. Командора Алімова осяяло кулінарне натхнення і він доручив набрати грибів, що ми і зробили прямо навколо водоспаду. Після прибуття в кемпінг Денис приготував з них фантастично смачний суп, і ми потім на рефлексі видивлялися гриби навіть на льодовику, а в перспективних місцях всі пристойні гриби були обрані начисто.

Нам видали намети. Наметів виявилося багато і бажаючі оселилися поодинці. Але мені не щастило: у першій виявилася зламана дуга, у другій перебував сюрприз: сірі чоловічі шкарпетки з пожовклими п’ятами, правда, чисті. Я разворчалась і презирливо викинула шкарпетки на газон. Повз проходила Оля Алімова і вигукнула: — Денис, дивись, це ж твої шкарпетки!

Про майн готт, я образила бойові шкарпетки Командора, що пройшли Непал, Тибет, Шрі-Ланку і Лофотенські острови. Я урочисто затягла цей символ далеких доріг назад у намет і розклала довкола всякі гарні речі.

на Ранок встали ні світ ні зоря, підморозило, на траві лежав іній. Ми поїхали підкорювати «дах Норвегії» — Галдхопигген.

Ми відчували гордість: не будучи альпіністами, повинні були забратися на найвищу гору країни. Незабаром ми зрозуміли, що пишатися особливо нічим: було схоже, що ортодоксальні норвежці лазять туди просто для моціону. Чи не в домашніх капцях, з дітьми і собаками в обв’язці або в рюкзаку.

Нескінченні ланцюжки з фігурками різного розміру тяглися по схилу. Причому обв’язка на певних ділянках отстегивалась від загальної мотузки, собаки йшли на повідках, а діти самі по собі, причому батьки навіть не дивилися в їхній бік. Малюки надзвичайно спритно пробиралися по камінню, ніхто не падав і не вередував. Ось це виховання!

Між справою, справа і зліва від хребта спускалися високі обриви, сверзиться з яких було б дуже корисно для здоров’я.

Погода була холодною і ясною — кращий варіант для таких прогулянок. Ми просиділи на вершині години півтора, насолоджуючись чудовою панорамою цих самих древніх гір на планеті і поїдаючи принесену провізію.

Нам пощастило не тільки з погодою: ми зустріли стадо оленів. Близько вони нас не підпустили, але пофотографувати їх вдалося. Коли олені в свою чергу добре нас розглянули і обмінялися зауваженнями про нашому потворності, вони повернулися до нас білими хвостиками і втекли, стукаючи копитами по камінню.

Вранці, блаженствуючи у нагрівається на сонці наметі, я почула зовні припадочний сміх моєї сусідки Галі Терехової. Вилазити мені було неохота, але потім Галя розповіла наступне.

По вулиці йшли по своїх справах шестеро овець. Треба зауважити, вівці тут такі ж самостійні і тямущі, як діти і собаки. Головна вівця побачила розкриту хвіртку одного з котеджів, у дворі якого знаходилася красива клумба, оточена горщиками з усілякою геранню. Вівця, оцінивши обстановку, рушила надвір і повела за собою свою команду. Копитні рівномірно розподілилися навколо клумби і взялися за дегустацію. Одна з бенкетуючих відійшла на кілька кроків, всілася на курдюк і залишила господарям дещо на пам’ять. Деякий час тварини насолоджувалися шведським столом, відштовхуючи спустошені горщики, і тут в кінці вулиці показався біжить з усіх ніг мужик в трусах і капцях. Він щось збуджено вигукував і розмахував руками. У дверях котеджу з’явилася велика товста норвежка, яка явно поступалася в інтелекті вівцям — растопырилась в отворі і почала лопотати щось нескладне. Вівці зрозуміли, що бенкет закінчено і дали драла дрібною риссю.

Лом виявився маленьким містом, побудованому в традиційному стилі.

Містечко був настільки доглянуті, що здавався іграшковим. Над ним домінував згаслий вулкан, а може бути, і не один.

У місцевому Гірському музеї були представлені ілюстрації, що показують зміщення пластів земної кори з докембрійського періоду до наших днів — виходить, що сучасні норвежці ходять по найдавнішого шару, колись знаходився глибоко під дном Атлантичного океану і винесеного на поверхню зміщенням літосферних плит.

Короткий опис статті: лом Початок тут: http://www.otzyv.ua/read.php?id=122685 http://www.otzyv Місто, Лом, і, дах, Норвегії, «онлайн», розповіді мандрівників, розповіді про відпочинок, розповідь, galina.pogodina

Джерело: Місто Лом і дах Норвегії «онлайн»